hír
A visegrádi együttműködés kérdései, a nők filmiparban betöltött szerepe, valamint a multimédia és a hagyományos mozi kölcsönhatásai állnak az idei…
továbbhír
Cottbusban november 3-án nyílt meg a Német egység a Balatonnál című kiállítás ún. "Walking Movie" változata, amelyet Can Togay a Collegium…
továbbhír
Ferenczi Gábor és Can Togay forgatókönyvükkel, A barátkozás lehetőségei-vel részesei voltak (pontosabban a Berlinben a Collegium Hungaricum…
továbbFriss
A food stylisttól a VR-szobáig – szakmai programok a Friss Húson
Harmincéves lett a Cirko-Gejzír mozi
Egyszer lesz látható a lengyel Tarantino történelmi kalandfilmje a hazai mozikban
Júniusban jön az ingyenes JFF Online Japán Filmfesztivál
Breier Ádám első nagyjátékfilmje egyszerre nevetett és ríkat meg, miközben egy sokak számára ismeretlen világba kalauzol el. Ha csak egy kellemes vasárnap délutáni családi dramedy lenne, akkor is szeretnénk, de a Lefkovicsék gyászolnak ennél sokkal többet ad és fontos űrt tölt be a magyar filmek között.
Filmhu podcast #87: Szabó Kimmel Tamás
Filmhu podcast #86: Breier Ádám
Három pasi és a nagy córesz – végre láthatóvá válik a 21. századi magyar zsidó sors
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéÉn vagyok én, te vagy te, sőt fekete, ki az őrült, én vagy te?
Martin Riggs / Halálos fegyver 2.